אפשרויות המשלוחים העלויות והתנאים להלן..

לכל בירור או שאלה ניתן לפנות בדרכי ההתקשרות הבאות – 

באמצאות מייל למנהל השירות בכתובת hateomim@015.net.il

בטלפון 08-6881320

אפשרויות המשלוח

  1. איסוף עצמי מהמרכז הלוגסטי הממוקם בכפר אדומים – חינם 
  2. משלוח עם שליח עד הבית/ עבודה (חייב שיהיה בכתובת אדם מעל גיל 18 זמין לקבלת המשלוח בין השעות 09:00-17:00) עלות 35 ₪ לחבילה.
  3. מסירת חבילה בנקודות מסירה BOXIT  לפי המפה במצורפת עלות 19 ₪ 
  4. איסוף עצמי מהסניף לפי רשימת הסניפים בתאום מראש וזמן אספקה עד 5 ימי עסקים – חינם
  5. בקניה מעלל 599 ₪ משלוח עם שליח חינם 
  6. מוצרים גדולים בהגדרה הם מוצרים שהנפח שלהם גדול ולא נכנסים בקרטון עד גודל 60*40*40 יקראו “מוצר גדול ” ומחיר המשלוח שלהם יוצג בנפרד מהכלל באתר ואין סעיפים 1-4 רלוונטים לגביהם.

זמני המשלוח ואחריות

  1. איסוף עצמי – איסוף עצמי מהמרכז לוגיסטי יעשה בתאום מראש ויכול להיעשות תוך 48 שעות 
  2. משלוח עד הבית / עבודה – לאחר קבלת ההזמנה ואישורה שמן האספקה יעמוד על 7 ימים עסקים במידה והבלדר נותן השירות לא ישיג את הלקוח רשאי הבלדר להחזיר את החבילה לספק ובמידת הצורך לחייב את הלקוח במשלוח נוסף.

לקוח יקר שים לב שהנהג יוצר קשר בדרך לכתובת ויש לענות לו על מנת לוודא את האספקה אנא עשו את כל המאמצים לתת מספר שאתם זמינים בוא בזמני האספקה 09:00-17:00 

המסירה עד הבית / עבודה מחולקת לפי אזורי חלוקה של הספק נותן השירות נא לוודא ליפני את  גבולות האספקה במקרים חריגים של אזורים חריגים שלא נמצאים בקווי חלוקה יומיים יש להתעדכן בהתאם מול הספק או שירות לקוחות לגבי זמן האספקה (לצרף קישור לאזורים חריגים)

בישובים שלא ניתן לחלק באמצאות חברת המשלוחים נציג מהאתר יפנה אילכם וינסה לתת מענה בדרך אחרת בתיאום.

  1. BOXIT  – מסירת חבילה דרך BOXIT  נעשית בתנאי שגודל החבילה לא עולה על 30*30*50 והיא תסופק לנקודת הבחירה של הלקוח והוא מחויב לאסוף תוך 48 שעות מרגע קבלת ההודעה בהצגת קוד ההודעה ותעוזת זיהוי במקרה שנבחרה חנות מסירה.
  2. איסוף מהסניף – לקוח יקר ניתנת לך האפשרות לאסוף את הזמנתך מהסניף לפי בחירתך מהסניפים הרשומים (עטרות ,מודיעין ,צק פוסט חיפה, טבריה ,דימונה, קסטינה, ראשון לציוןבית שמש ) יש לקחת בחשבון שההזמנה מגיע לסניף מהמרכז הלוגיסטי שלנו וזה לוקח לנו מס ימים לכן ניתן יהיה לאסוף לאחר שיודיעו לך שהחבילה הגיעה לסניף.

אחריות המשלוח

בכל אחד משיטות השילוח החברה המובילה אחראית על צורת המשלוח האספקה ושבר במידה ויש , אנו נשמח לתת שירות ולקבל כל פניה / תלונה על משלוח שלא הגיע בזמן או לא התקבל בצורה מכובדת ותקינה. 

מעקב אחר המשלוח

בכל הזמנה ישלח מספר ברקוד למעקב המשלוח  מספר זה ישלח תוך 48 שעות ואז אתם מוזמנים להיכנס לאתר חברת המשלוחים ולוודא בכל רגע מתי המשלוח מגיע ולעקוב אחרי התהליך.

החזרות

כל מוצר ניתן להחזיר לחברתנו למחסן הלוגיסטי בכפר אדומים כאשר המוצר לא שומש ונימצא באריזתו המקורית ועד 14 יום מרגע קבלת הסחורה.
במקרה של מוצר שניזוק בהובלה יש ליצור קשר מול מחלקת שירות לקוחות על מנת לקבל שירות.